ZAWÓR HYDRAULICZNY SZEŚCIODROGOWY KULOWY 1/2"
POSIADA POZYCJĘ CENTRALNĄ "OTWARTĄ" - czyli jeśli dźwignia jest w pozycji
centralnej "O" to olej swobodnie przepływa z P do A i B oraz z P1 do A1 i B1
Posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych w rolnictwie, budownictwie i przemyśle.
Zawór 6-drogowy to nic innego jak dwa zawory 3-drogowe skręcone ze sobą w jeden zawór, posiadające
wspólny suwak i wspólną dźwignię do sterowania. Dzięki takiej konstrukcji zawór daje możliwość
sterowania jednocześnie dwoma niezależnymi strumieniami oleju.
Po podłączeniu do jednej sekcji w rozdzielaczu idealnie sprawdza się przy przełączaniu sterowania
między dwoma siłownikami hydraulicznymi dwustronnego działania.
INFORMACJE OGÓLNE:
Zaworem można sterować nawet przy wysokim ciśnieniu.
Podłączenie: Przyłącz P i P1 do linii zasilającej np. sekcji w rozdzielaczu,
Przyłącz A i B do pierwszego odbiornika np. siłownika lub silnika hydraulicznego.
Przyłącz A1 i B1 do drugiego odbiornika np. siłownika lub silnika hydraulicznego.
Maksymalny przepływ: 60L/min
Ilość otworów hydraulicznych w korpusie: 6
Gwinty wewnętrzne w korpusie: [BSP] 1/2"
Materiał: żeliwo
ZAKRES CIŚNIEŃ:
Dopuszczalne maksymalne ciśnienie: 250bar
ZAKRES TEMPERATUR I TYP OLEJU:
Dopuszczalna temperatura otoczenia: -40 C do +60 C
Dopuszczalna temperatura oleju: -15 C do +80 C
Typ oleju: Olej hydrauliczny na bazie oleju mineralnego
SCHEMAT GRAFICZNY: